Pum schreef:
We zijn meteen het proces opnieuw begonnen en het zou nog wel moeten lukken voor half juli maar het wordt wel allemaal krap. 1 juni opnieuw bloed onderzoeken. Maar eerlijk gezegd durf ik geen huisje te boeken. Dat is wel jammer want ik ben bang dat tegen die tijd alles met een omheinde tuin bezet is.
Je zou kunnen kijken of het evt. niet in orde krijgen van de bloedproef af te dekken is met een annuleringsverzekering. Wanneer dat mogelijk is, kan je gewoon boeken zonder een groot risico.
Pum schreef:
Hoe is jullie ervaring met het bloedonderzoek. Mijn da stelt voor om op 1 mei nog een ongeregistreerde rabies enting te geven zodat het bloed een extra stoot krijgt om antistoffen aan te maken. Hebben jullie hier ervaring mee??
Dit is een methode die vrij veel toegepast wordt en vrij effectief schijnt te zijn. Toen onze hond voor de eerste keer geënt moest worden, heeft de dierenarts direct geadviseerd om een 2 enting te doen. Hierdoor waren wij er vrij zeker van de de resultaten in 1 keer goed zouden zijn.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik niet zeker weet of deze methode, als je de regels heel letterlijk neemt, officieel toegestaan is. (zijn er hier nog dierenartsen die dit kunnen vertellen??)