Registratiemogelijkheid nieuwe gebruikers wordt uitgeschakeld op zondag 27/8

Hier worden algemene mededelingen gedaan m.b.t. ZwedenWeb. Alleen moderators kunnen in dit forum berichten plaatsen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Plaats reactie
Redactie ZwedenWeb
Beheerder
Beheerder
Land: Zweden
Contacteer:

Registratiemogelijkheid nieuwe gebruikers wordt uitgeschakeld op zondag 27/8

Bericht door Redactie ZwedenWeb » 23 aug 2017 21:20

Op zondag 27 augustus 2017 zal de mogelijkheid om zich te registreren als forumgebruiker worden uitgeschakeld.

Zoals eerder aangekondigd (aankondiging) zal het ZwedenWeb Forum gesloten worden, wat betekent dat er geen nieuwe berichten meer geplaatst kunnen worden. Het forum zal wel blijven bestaan in "archiefvorm", zodat de informatie die gedurende de afgelopen 18 jaar is verzameld niet zomaar verloren zal gaan.

Het uitschakelen van de registratiemogelijkheid voor nieuwe gebruikers is de eerste stap in het proces om het forum te sluiten.
Met vriendelijke groet,
ZwedenWeb

Jasper Metselaar
----
Volg ZwedenWeb op Twitter: @zwedenweb op Twitter
Volg ZwedenWeb op Facebook: https://www.facebook.com/zwedenweb

Redactie ZwedenWeb
Beheerder
Beheerder
Land: Zweden
Contacteer:

Re: Registratiemogelijkheid nieuwe gebruikers wordt uitgeschakeld op zondag 27/8

Bericht door Redactie ZwedenWeb » 27 aug 2017 08:04

Deze wijziging is nu doorgevoerd,
Met vriendelijke groet,
ZwedenWeb

Jasper Metselaar
----
Volg ZwedenWeb op Twitter: @zwedenweb op Twitter
Volg ZwedenWeb op Facebook: https://www.facebook.com/zwedenweb

Snöskoter

Re: Registratiemogelijkheid nieuwe gebruikers wordt uitgeschakeld op zondag 27/8

Bericht door Snöskoter » 20 sep 2017 16:59

Weet heel even niet waar ik het moet vragen, maar kan ik ergens de betekenissen vinden van de figuurtjes voor de onderwerpen?
Ik zie er nu namelijk met een uitroepteken, ik denk dat dit of uitgekozen is, of altijd bij een melding van het beheer is?
Ik zie er met een vlammetje, dat lijken me (enigszins) actieve onderwerpen.
En ik zie er met een soort sleuteltje. Ik dacht dat het misschien een afgesloten draadje was, maar dat is niet zo. *Wacht, volgens mij is het geen sleuteltje, maar een prikker, en zijn dat de vastgepinde draadjes.
De rest zijn voornamelijk met regeltjes, de normale draadjes, ga ik van uit.

*=edit, dus volgens mij ben ik er uit. :wink:

Plaats reactie