Wonen in Zweden, gevaarlijk?

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderators: Redactie ZwedenWeb, Leo

Re: Wonen in Zweden, gevaarlijk?

Berichtdoor buskis » 19 apr 2017 17:10

Leo schreef:
buskis schreef:Soms heb je meer reden om iets wél aan te nemen dan niét, en andersom ook.

Je bedoelt dat je soms minder reden hebt om aan te nemen dat iets niet waar is dan aan te nemen dat het wel waar is? :drugged:
Maar goed, die politieman waar jij zo sterk in gelooft staat wel op een lijst van beruchte illuminati in Zweden, en uitspraken van iemand die er mede op uit is om de wereld-orde omver te werpen mag je best even kritisch bekijken vind ik.

Als iemand kritiek heeft op het 'onderdepethoudbeleid' van de overheid komt niet in mij op om te denken dat hij de wereld-orde omver wil werpen.
Zo'n beleid komt de wereld-orde ook weer niet ten goede, lijkt me.

Dat hij van die sekte was stond tijdens die uitzending niet op zijn voorhoofd en GW P. heeft dat volgens mij ook niet gezien. Of deze moet van dezelfde sekte zijn ? :o
Dat hij op die lijst staat ,zoals je beweert, heb je ook pas later ontdekt want anders had je dat wel eerder opgenoemd.

En trouwens zo sterk gelovig zoals jij beweert dat ik ben, ben ik nou ook weer niet.
Dit kun jij ook niet weten want je kent mij niet, of daar moet ook weer een wetenschappelijke analyse aan verbonden zijn.
buskis
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Berichtdoor Leo » 19 apr 2017 20:09

Ik denk dat GW dat over het hoofd heeft gezien, maar zijn naam komt dan ook niet voor op die lijst.
Studie / onderzoek in Zweden's zonnestad http://www.kau.se
Leo
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Berichtdoor buskis » 19 apr 2017 22:35

En mijn naam dan ? :scared:
buskis
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Berichtdoor Leo » 19 apr 2017 22:40

buskis schreef:En mijn naam dan ? :scared:
Zoals Wim Kan al eens zei: er waren soms uitgerangeerde politici die opbelden voor de oudejaarsconference met de vraag "ik word toch nog wel genoemd, hoop ik?" :inno01: :peace:
Studie / onderzoek in Zweden's zonnestad http://www.kau.se
Leo
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Berichtdoor wjansen » 20 apr 2017 09:12

Ik heb het idee dat het wegkijken, onder de pet houden en niet noemen van de oorzaak wel minder aan het worden is dan een aantal jaar geleden. Met name in de pers vind ik dit veranderen. Politiek in Zweden kan ik nog nietzo goed beoordelen zo lang ben ik hier nog niet. Ik heb de laatste tijd wel verschillende folders van zweedse politieke parijen in de bus gekregen de bekenden: Socialen, Sverige democraten, Moderaten maar ook nog een andere Nordfront.

Deze laatste kende ik niet. Toen ik het logo zag en het partij programma las kreeg ik al een vermoeden. Daarna even googleen op wat afbeeldingen en toen wist ik het zeker. Dat zijn gewoon bruinhemden!
wjansen
Zweden Kenner
Zweden Kenner

Vorige

Keer terug naar Wonen, werken en studeren