Stage in zweden

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
stephonics

Stage in zweden

Bericht door stephonics » 29 nov 2010 15:46

Hey!

Even voorstellen : ik ben een 22-jarige Belgische, met een diploma journalistiek op zak. Ik heb de kans om nog een 2de stage te lopen. Ik ben al een tijdje zot van Zweden en zie hier dan ook de ideale kans om het land te ontdekken + extra ervaring op te doen.
Ik ben helemaal gek van Zweedse muziek ( Anikka Norlin, Johnossi, Anna Järvinen,...) en zou graag een muzikale stage lopen. Bij een platenlabel, radiozender, ... als het maar muziek bevat. Ook heb ik in mijn 2de jaar journalistiek gekozen voor televisie: dus video editing, documentaire,... liggen ook binnen mijn interesseveld. Het liefste zou ik die twee zelfs combineren.

Nu eindigt mijn zoektocht op het internet altijd met niets. Hoe pak ik dit best aan? Hoe vind ik bedrijven in de audiovisuele sector die een buitenlandse stagiair zouden zien zitten?

Hopelijk hebben jullie wat tips!
Tack på förhand!

Plaats reactie