.

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Plaats reactie
Pascal.O

.

Bericht door Pascal.O » 13 feb 2011 22:18

.
Laatst gewijzigd door Pascal.O op 27 apr 2012 01:23, 2 keer totaal gewijzigd.

StrikeEagle2

Re: Stage zoeken, hoe pak ik dat aan?

Bericht door StrikeEagle2 » 13 feb 2011 23:45

Twee weken is wel erg kort voor een buitenlandse stage, zeker als het om een vmbo stage gaat op die leeftijd.

walter
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie
Land: Nederland

Bericht door walter » 14 feb 2011 21:13

Tijdens een vakantie ben ik een Nederlandse student bosbouw tegengekomen in http://www.mooseadventure.se/" ;; Ze zijn in jouw stageperiode gesloten maar zijn in ieder geval bekend met buitenlandse stagiaires. Misschien kunnen ze wel handjes gebruiken tijdens de voorbereidingen van het nieuwe seizoen?

JoostB
Zweden Liefhebber
Zweden Liefhebber

Bericht door JoostB » 22 feb 2011 17:47

Pascal.O schreef:eventjes voorstellen:Ik ben een 15 jarige student die dit jaar examens moet doen op het vmbo.
Ik moet dit jaar nog een blokstage lopen van 2 weken vanaf 21 maart tot aan 1 april.
Aangezien in volgend jaar een opleiding ga doen bos -en natuurbeheer leek het me leuk om stage in die sector te lopen in Zweden
Waarom Zweden?, dat is makkelijk Zweden is een bijzonder land met veel bos en natuur.
Ik hoop dat er mensen zijn die Bedrijven of natuurparken kennen waar in geïnteresseerd in ben.
En hopelijk ook stage kan lopen

Met Vriendelijke groet,
Pascal Oosterik
Dus je gaat naar de MBCS in Velp? Leuk! Heb ik ook op 'gestudeerd'. Je kan ook even met de MBCS contat opnemen, die weten ook wel enkele leuke en vertrouwde adressen. Succes

Plaats reactie