Werk gezocht in transport/logistiek/shipping

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
svenpoppelaars

Werk gezocht in transport/logistiek/shipping

Bericht door svenpoppelaars » 27 aug 2011 11:08

Hallo,

Heeft er misschien iemand connecties bij transportbedrijven, logistieke en/of shippingbedrijven voor mogelijke open vacatures.
Ben op zoek naar een openstaande betrekking in deze bedrijfstakken. Heb 20 jaar ervaring in transport, projektlogistiek en shipping.
Ik ben 5-talig en denk dat dit toch mooi meegenomen is. Nederlands, Engels, Duits, Frans en Pools.
Ik weet het, ik spreek momenteel geen Zweeds en weet dat dit een groot struikelblok is.
Zoniet het struikelblok maar ben bereid om snel en intensief cursussen te volgen.
Alles info en tips zijn welkom. Ik zoek in de buurt van Goteborg, Malmo, Helsingborg, Linkoping, etc.
Ik zoek zelf ook op alle mogelijk Zweedse jobsites.

Alvast bedankt !

ps. CV kan op aanvraag doorgestuurd worden
Laatst gewijzigd door Leo op 27 aug 2011 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Precisering aan titel toegevoegd

Plaats reactie