Personnummer afgewezen

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Idlaat

Personnummer afgewezen

Bericht door Idlaat » 13 nov 2015 13:10

Hoi allen, toch maar even advies inwinnen van mede nede-zweden

Ik ben met mijn vriend in augustus voor 1 jaar naar Stockholm gegaan, we hadden ons wel uitgeschreven bij alle instanties maar wel aangevraagd belasting en zorg in Nederland te houden.

We zijn hier met ons eigen bedrijf , maar dat bedrijf staat in nederland ingeschreven.

In zweden geprobeerd een personnummer te krijgen maar ik heb niet genoeg bewijs van inkomsten. Inmiddels is het November en gaan we waarschijnlijk over 9 maanden eind augustus weer terug naar Nederland.
Dus ik vraag me eigenlijk af, ga ik nog mijn bedrijf inschrijven, een f-tax aanvragen etc. Of kan ik inmiddels beter me alvast weer terug inschrijven in nederland en de rest als een 'vakantie' zien.

Mocht iemand hier iets van ervaring in hebben heel erg bedankt!
Groet,
Ingrid

Plaats reactie