Beton bouw zweden en werk

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Michel.Mechanical

Beton bouw zweden en werk

Bericht door Michel.Mechanical » 14 jul 2016 23:37

Misschien een gooi in het diepe. en ik heb het niet verkeert in België na de shit die in NL heb mee gemaakt. nu ook naast engels duits en zweeds, frans aan het op schroeven. maar me hart en ziel ooit verloren in Zweden ergens in de heide van Ljungsbro tijden de zoektocht naar een kamer voor mijn ex.

Nu ben ik erg nieuwsgierig hoe de bouw sector het doet metname betontransport in Zweden`Het liefst rond de oost kust östgotlän tot stockholm län
Ik kan hier weinig informatie over vinden en wetende dat het ook en zeker in deze regio seizoens-gebonden zal zijn vaak voeren deze mensen in de winter sneeuw ruimwerkzaamheden uit. toch gezien ik met enige regelmaat afvraag of ik hier terecht zou kunnen met mijn ervaring als chauffeur en beton kennis.
Ik zie wel eens wat voorbij schieten van Eures van manpower of dergelijke, maar zoek eerder iets vast bij een werkgever.

Ik verwacht niks, en had sowieso geen directe plannen. het emigratie plan naar België was me er al één en nog steeds niet NL af :evil: #zucht dus verwacht het zelfde in een Zweden verhaal (alleen al het feit dat de consulaten geen burgerzaken meer doen :viking: Paspoort mag je dus regelen op Schiphol of in de grens gemeente of maanden wachten online. :evil:

Plaats reactie