Plek door de weeks in Stockholm, op zoek naar ......

Post hier uw vragen en opmerkingen over wonen, werken en studeren in Zweden.
Dit forum is tevens voor vragen over (vakantie)huizen en de hieraan gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Centrum
Zweden Kenner
Zweden Kenner
Land: Zweden

Plek door de weeks in Stockholm, op zoek naar ......

Bericht door Centrum » 02 nov 2016 20:44

Hoi,

Ik ben op zoek naar een plek om door de week te wonen in Stockholm. We gaan verhuizen van Ingaro naar Kil (Varmland), mijn vrouw heeft een baan in Karlstad aangeboden gekregen. Zelf blijf ik bij Nordea werken en daarom ben ik van plan om begin van de week (maandag of dinsdag) naar Stockholm te komen en dan eind van de week (donderdag of vrijdag) weer terug te gaan naar Kil. Daarnaast reis ik veel, minimaal 1 x per 2 weken en zal dan niet in Stockholm zijn.
Een plek waar ik privacy heb, eigen WC / douche is belangrijk voor mij, gemeenschappelijke keuken geen probleem. Het gaat om een langere periode vanaf april 2017, ben natuurlijk bereid om een reeel bedrag te betalen.

Mocht je iets hebben of iemand weten, hoor ik dat graag.

Groeten

Idsert

Plaats reactie