Oppas nodig tijdens de komende kerstperiode?

Hier kunt u terecht met uw vakantievragen, vakantieverhalen en reiservaringen. Leer van andere Zwedengangers of laat anderen meegenieten of leren van uw ervaringen en belevenissen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
janhuis3
Zweden Liefhebber
Zweden Liefhebber

Re: Oppas nodig tijdens de komende kerstperiode?

Bericht door janhuis3 » 07 apr 2015 13:49

mag ik zo vriendelijk wezen om hier op te reageren? Dat iemand niet een vreemde in hun huis wil hebben als ze op vakantie zijn kan ik best begrijpen.
Als ervaren huisruiler kan ik het van 2 kanten bekijken. van 1998 t/m 2013 hebben we 18x woningruil gedaan met verschillende landen.( 5x Zweden, waarvan 3x met dezelfde mensen)dat is ons zeer goed bevallen.
je leeft in iemands huis tijdens een periode. maar de eigenaren van het huis leven zolang in jouw huis. je doet bepaalde dingen achter slot. Verder gebruik
je elkaars spullen. eten moet jezelf voor zorgen. die namen we meestal mee uit nederland, voordeel dat je bij woningruil of huis-oppas geen huur hoeft te betalen, maar wel vertrouwen.
alleen de reiskosten. In 2014 hebben we voor het eerst huis-oppas gedaan in Noorwegen , vlakbij geilo (10 dagen op huis en kat.) en daarna hebben we 8 dagen rondgetrokken.
De eigenaren waren zeer tevreden over ons. en het huis was zeer netjes achter gelaten vonden ze.
Deze zomer (juni) gaan we 3 weken huis-oppassen in Ierland op 2 honden en 2 katten. de eigenaren zien ons eerst.

buskis

Bericht door buskis » 07 apr 2015 14:22

Ik zag toevallig gister nog iets hierover op de NL TV.
Inderdaad geen rottigheid en tevreden mensen van beide kanten.

debstar
Zweden Kenner
Zweden Kenner
Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door debstar » 14 apr 2015 12:22

buskis schreef:Ik zag toevallig gister nog iets hierover op de NL TV.
Oh wat leuk, welk programma was dat Buskis?
Lees mijn blog met berichten over Zweden en nog meer: http://debbieschrijft.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

buskis

Bericht door buskis » 15 apr 2015 19:00

debstar schreef:
buskis schreef:Ik zag toevallig gister nog iets hierover op de NL TV.
Oh wat leuk, welk programma was dat Buskis?
Ik dachtdat het Kassa was, maar heb dat via NPO-herhaling gezien.

debstar
Zweden Kenner
Zweden Kenner
Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door debstar » 16 apr 2015 09:44

Centrum schreef:Hoi Debbie, we zijn wel geïnteresseerd maar niet voor de winter. We hebben wel plannen om rond kerst / nieuw jaar weg te gaan maar geen idee wanneer. Zomer 2015 is wel een optie voor ons. We wonen op Ingaro, vlakbij Stockholm. Laat me weten of je interesse hebt ? Het zou gaan om een periode van 3 weken. Groeten Idsert
Hoi Centrum / Idsert, ik zie dat ik toen helemaal niet op jouw aanbod heb gereageerd! Dat is niet alleen niet netjes, maar ook een beetje dom. Mag ik toch vragen of je aanbod nog actueel is?
Lees mijn blog met berichten over Zweden en nog meer: http://debbieschrijft.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie