Skieen in Are

Hier kunt u terecht met uw vakantievragen, vakantieverhalen en reiservaringen. Leer van andere Zwedengangers of laat anderen meegenieten of leren van uw ervaringen en belevenissen.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
rjtimmers
Zweden Liefhebber
Zweden Liefhebber

Bericht door rjtimmers » 30 dec 2000 18:05

Na diverse keren de Alpen te hebben getrotseerd, wil ik het nu wel weer eens op de Zweedse bergen gaan proberen, nl. skieen. Ik heb ooit op Sidsjöbacken bij Sundsvall geskied en nog een kleine week in Vemdalen, maar nu wil ik toch meer. De nieuwe uitdaging wordt Are. Met veel moeite is er wat info uit de gidsen te halen, op internet staat ook best wat achtergrondinfo, maar voor de echte info lijkt me deze nieuwsgroep een goede bron. Kortom, wie kan mij verdere informatie geven over de pistes, accommodatie, restaurants (budget), enz.???

Plaats reactie