Docent Zweeds omg. Bergen op Zoom

Hier kunt u terecht met al uw vragen over de Zweedse taal. Dit forum kan gebruikt worden ter ondersteuning bij een cursus Zweeds.
Let op: dit forum is niet bedoeld als vervanging van een cursus.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Plaats reactie
Ferazhin

Docent Zweeds omg. Bergen op Zoom

Bericht door Ferazhin » 13 dec 2013 22:36

Hallo, ik vroeg mij af of er misschien iemand is die een adres van een docent zweeds voor mij heeft, liefst omgeving Bergen op zoom.
Ik doe multimedia bij het ebc talen instituut en ik wil graag 1 op 1 met een docent, maar nu blijkt dat deze docent uit omg. Amsterdam moet komen en dus kan men mij geen face to face bieden, wel via Skype als alternatief. Maar ik vind dit best wel een teleurstelling want ik maak al zo veel uur achter een computer. Dus ben ik eigenlijk opzoek naar een ander alternatief. Ik weet dat men in Antwerpen ook lessen geeft maar ik werk in ploegendienst dus dit is voor mij helaas ook geen optie.
Als jullie iets weten dan hoor ik het graag! :)

bous_nl

Re: Docent Zweeds omg. Bergen op Zoom

Bericht door bous_nl » 14 dec 2013 15:13

de vraag is (voor andere delen van het land) al vaker gesteld.
uit kostenoogpunt blijkt skype dan toch vaak de beste oplossing. het scheelt beide partijen (dure) reistijd...

solvik
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Bericht door solvik » 14 dec 2013 15:30

Er worden ook in de zomer cursussen gegeven in Zweden.
Zoek maar eens in het archief van dit Forum.
Ze zitten vaak vrij snel vol.
Maar het is zo dat er niet veel andere mogelijkheden zijn dan skypelessen zeker als je ook nog wisselende diensten hebt.
Vraag anders eens na op de volkshogeschool, als er genoeg vraag is wil men soms een cursus organiseren. Maar, ook dan zit je toch met je wisseldiensten.

Ferazhin

Bericht door Ferazhin » 14 dec 2013 20:17

he wat jammer :(
ik weet het, maar voor de prijs die ik er dan voor zou betalen vond ik het nogal wat geld dus ik had stiekem gehoopt op misschien iets waar ik nog niet aan heb gedacht. maar ik zal verder blijven zoeken.
Bedankt voor de reacties!

Tineke J-W
Zweden Liefhebber
Zweden Liefhebber
Contacteer:

Bericht door Tineke J-W » 17 dec 2013 14:48

De ambassade van Zweden heeft een lijst met docenten Zweeds in Nederland. Misschien kun je die opvragen en eens kijken. Of informeer eens in Gent bij Scandinavistiek of elders over de Belgische grens.

Plaats reactie