Zweeds oefenen

Hier kunt u terecht met al uw vragen over de Zweedse taal. Dit forum kan gebruikt worden ter ondersteuning bij een cursus Zweeds.
Let op: dit forum is niet bedoeld als vervanging van een cursus.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Plaats reactie
Carl-Bertil

Zweeds oefenen

Bericht door Carl-Bertil » 17 sep 2014 15:54

Is er iemand is die Zweeds wil oefenen via Skype? Dat kan met mij. Ik ben een Zweed en woon in Nederland en misschien kan ik ook mijn Nederlands verbeteren op dezelfde manier. Stuur een bericht! Mijn Skype naam is: nylen.

martin NL

Re: Zweeds oefenen

Bericht door martin NL » 22 sep 2014 13:22

hoi,

dat lijkt mij tof
ben je nogsteeds op zoek?

martin

Carl-Bertil

Bericht door Carl-Bertil » 22 sep 2014 15:40

Ja zeker. Neem contact met mij op; skype: carl.nylen Dan kunnen wij het uitproberen

martin NL

Bericht door martin NL » 01 okt 2014 10:20

ik heb je een uitnodiging gestuurd :)

simonesch

Bericht door simonesch » 12 okt 2014 15:51

Hallo Carl,

woon je toevallig in Noord Holland?
Mijn man en ik gaan in april emigreren en zouden wel wat les kunnen gebruiken. We doen ons best maar het gaat traag nu..

Gr Simone (grootebroek)

Carl-Bertil

Bericht door Carl-Bertil » 14 okt 2014 12:16

Nee ik woon niet in Noord Holland. Met Skype doet afstand niet zo veel. Denk aan mij als iemand die je met je zelfstudie en juiste uitspraak, etc helpen kan.
Ik doe het niet op commerciële basis, maar omdat ik denk dat het leuk is. Ik heb ervaring met taalonderwijs. Neem contact met me op Skype en we kunnen verder praten

Plaats reactie