Zweden reis - 1 foto per dag

De plaats voor foto's van Zweden.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
Simon
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Re: Zweden reis - 1 foto per dag

Bericht door Simon » 14 okt 2014 16:49

Volgen er nog meer foto,s?
Man kan missa en massa på en mässa.

BramH

Bericht door BramH » 15 okt 2014 01:13

Oeps sorry voor het niet updaten, is echter wel de bedoeling maar heb de computer tijdelijk niet ter beschikking en duurt helaas naast m'n fulltime baan en solliciteren etc nog even tot ik er weer verder op kan. Zal van de week kijken of ik nog wat op de sd kaart heb staan :)

Salander

Bericht door Salander » 28 okt 2014 10:55

Wow je maakt echt super mooie foto’s! Ik heb afgelopen zomer ook door Zweden gereisd met de camera. Een vriend van me die er goed mee overweg kan nam me mee op sleeptouw. Ik heb aardig wat foto’s geschoten, maar ze zijn zeker niet zo mooi als de jouwe. Ik zou hier wel een paar willen plaatsen, maar die vriend wou aan het eind van de reis nog wat bewerkingen doen en zou ze dan op een server zetten van zijn bedrijf, omdat de bestanden te groot zijn om te versturen. Dat klinkt allemaal heel handig en professioneel als ik t hier zo lees, maar helaas helaas hij heeft me een verkeerd wachtwoord gestuurd ennnn ik krijg em nu maar niet te pakken om me het goede wachtwoord te sturen en ik ben zo nieuwsgierig! Nou ja wie weet kan ik binnenkort ook wat leuks laten zien :)

BramH

Bericht door BramH » 06 nov 2014 12:24

Hey Salander,

Bedankt voor de reactie en mijn excuses voor mijn late reactie. Ik heb mijn computer ondertussen terug en zo goed als gerepareerd, maar wacht tijdelijk even met het posten van foto's. Ik heb helaas niet de tijd om foto's te filteren, bewerken, posten etcetera aangezien ik bezig ben met een website/blog voor het Chilltuup project (over Reizen, Voetbal, Muziek, Art etc) en solliciteren in (voornamelijk) Zweden. Wanneer de website af is zal ik weer verder gaan met een iets uitgebreidereversie van foto's online zetten inclusief tekst. Ondertussen met een gesprek bezig voor een baan in Uppsala, dus hoop dat ik binnenkort weer die kant op mag. Wel pas de eerste ronde dus kan net zo goed niks worden. ;)

BramH

Plaats reactie