foto's plaatsen

De plaats voor foto's van Zweden.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
friejoo

foto's plaatsen

Bericht door friejoo » 20 dec 2014 13:06

Ik wil een foto op het forum plaatsen, maar ik kom er niet uit hoe dat moet. Ik heb het in het verleden al wel eens gedaan vanaf het online album van Google, maar dat lukt mij nu niet meer. Weet iemand hoe dat moet?

friejoo

Re: foto's plaatsen

Bericht door friejoo » 22 dec 2014 12:27

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds niets van. Ik heb al wel eens foto's geplaatst op de manier die beschreven stond vanaf Google Picasa Webalbums, maar dat werkt nu niet meer.
Misschien is er iemand die het mij op een eenvoudige manier uit kan leggen?

kreidler

Bericht door kreidler » 22 dec 2014 14:07

Plaats is de link naar de foto die je wil plaatsen.

Hönshus

Bericht door Hönshus » 22 dec 2014 19:04

friejoo schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds niets van. Ik heb al wel eens foto's geplaatst op de manier die beschreven stond vanaf Google Picasa Webalbums, maar dat werkt nu niet meer.
Misschien is er iemand die het mij op een eenvoudige manier uit kan leggen?
Weet niet of het een eenvoudige manier is en weet niet of mijn uitleg eenvoudig is, maar foto's plaatsen kan als volgt:
- schrijf je berichtje op Zwedenweb en zet je cursor op de plek waar de foto geplaatst moet worden. Klik vervolgens in de werkbalk boven het concept op Img. Als je dat doet verschijnt er in je bericht [ img ] [ /img ]
- ga naar de foto die je wilt plaatsen, selecteer de foto door je cursor op de betreffende foto te zetten en druk vervolgens op je toetsenbord tegelijkertijd de toets Ctrl en de lettertoets C in.
- ga terug naar het conceptbericht op Zwedenweb, zet je cursor tussen [img]en[/img] in en druk vervolgens op je toetsenbord tegelijkertijd de toets Ctrl en de lettertoets V in.
- link naar foto wordt dan in je bericht geplakt, zodra je onder je conceptbericht op Voorbeeld of Bevestig klikt, wordt de afbeelding zichtbaar in je bericht.

kreidler

Bericht door kreidler » 23 dec 2014 00:25

Leo schreef:Overigens is dit geen garantie, soms kun je je eigen foto wel zelf zien, maar anderen niet.
Als je het 100% bulletproof wil doen moet je natuurlijk wel even uitloggen bij de website waar je de foto hebt ge-upload. Heb je dit gedaan dan klopt het voorbeeld natuurlijk wel altijd.

buskis

Bericht door buskis » 23 dec 2014 10:16

Misschien heb ik het mis ,maar ik heb een vaag vermoeden dat Friejoo bedoelt hoe je een foto moet upploaden naar een foto-website, en niet hoe je deze op het forum zet.

Hönshus

Bericht door Hönshus » 23 dec 2014 17:00

buskis schreef:Misschien heb ik het mis ,maar ik heb een vaag vermoeden dat Friejoo bedoelt hoe je een foto moet upploaden naar een foto-website, en niet hoe je deze op het forum zet.

@buskis: Volgens mij heb je het mis :wink: >
friejoo schreef:Ik wil een foto op het forum plaatsen, maar ik kom er niet uit hoe dat moet. Ik heb het in het verleden al wel eens gedaan vanaf het online album van Google, maar dat lukt mij nu niet meer. Weet iemand hoe dat moet?

friejoo

Bericht door friejoo » 24 dec 2014 12:54

Afbeelding
https://lh3.googleusercontent.com/-cqN_ ... C_0199.JPG

Het is geloof ik gelukt!!, weet alleen niet of het via url is of via img.
Ik zal nu opschrijven hoe ik het gedaan heb. Ik heb idd. wel foto's online staan via Picasa, maar het lukte mij niet om ze op de site te krijgen.

buskis

Bericht door buskis » 24 dec 2014 13:24

friejoo schreef: Afbeelding

Het is geloof ik gelukt!!, weet alleen niet of het via url is of via img.
Ik zal nu opschrijven hoe ik het gedaan heb. Ik heb idd. wel foto's online staan via Picasa, maar het lukte mij niet om ze op de site te krijgen.
Via img dus . :happysanta:

TACK DETSAMMA !

Afbeelding
Laatst gewijzigd door buskis op 24 dec 2014 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Snöskoter

Bericht door Snöskoter » 24 dec 2014 18:51

Afbeelding
Fijne Kerstdagen en een goed 2015!

Plaats reactie