Grasmaaien, maar dan anders

De plaats voor foto's van Zweden.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
madcap

Grasmaaien, maar dan anders

Bericht door madcap » 27 jun 2015 20:20

Afbeelding

Ben benieuwd wat de buurt er van vind...

Snöskoter

Re: Grasmaaien, maar dan anders

Bericht door Snöskoter » 29 jun 2015 16:53

Of bang dat er aliens komen, omkeerde dan, met die omgekeerde 'crop circles'.

Simon
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Bericht door Simon » 13 jul 2015 07:56

madcap schreef:
Ben benieuwd wat de buurt er van vind...
Heb je al feedback gehad van de buurt?
Man kan missa en massa på en mässa.

qinx
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Bericht door qinx » 13 jul 2015 08:28

De kans is groter dat ie op een dag terug komt van de winkel, en het hele gazon is netjes gemaaid :P

solvik
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Bericht door solvik » 13 jul 2015 14:46

@qinx
In Zwéden????
"Je" (= men) bemoeit je er gewoon niet mee, als "je" er al een mening over hebt, zal je die zeker niet ventileren, stel je voor dat je ruzie krijgt, dat is te lastig voor een Zweed. Dan kan je elkaar niet meer aankijken, nee, bemoei je er niet mee... denken de Zweden... Áls ze dat al denken, ze zullen er eerder hun schouders er over op halen.
Heel misschien krijg je een biefje in je bus dat iemand tegen betalen je gras wil "klippa". Of een briefje van een of andere buurman die je een grasknipservice kan aanraden :eland: :D :eland:
@ Madcap
Ik kreeg trouwens zelf meer het idee, dat Madcap inspiratie/oefening aan het opdoen is voor een groots vernieuwend kunstwerk in een groot park of zo?
Zien we je volgend jaar met een een fantastisch ontwerp bij Örebro Open Art? Parken genoeg!!! :wink: :wink:

madcap

Bericht door madcap » 31 jul 2015 21:45

Het is niet te geloven maar onze buurman heeft ook cirkels in zijn grasveld gemaaid. Wel hele nette want hij is ingenieur en dan moet het wel kloppen. Ik denk dat hij een paaltje met een touw aan de maaier heeft gemaakt, zo mooi rond....

Een kunstwerk..... zou zo maar kunnen. Maar dan moeten ze me wel komen vragen ;-)

Snöskoter

Bericht door Snöskoter » 31 jul 2015 21:47

Foto?

madcap

Bericht door madcap » 01 aug 2015 23:08

Leo schreef:
madcap schreef:Het is niet te geloven maar onze buurman heeft ook cirkels in zijn grasveld gemaaid. Wel hele nette want hij is ingenieur en dan moet het wel kloppen. Ik denk dat hij een paaltje met een touw aan de maaier heeft gemaakt, zo mooi rond....
Is wel een bekende truc om een touw dan vast te leggen rond een paaltje, zodat het zich langzaam rond het paaltje wikkelt.
En als je een hels kabaal hoort is de maaier klaar? Ik zal morgen eens kijken of ik er een foto van kan maken, het is niet zo'n glooiend terrein als ons veldje...

buskis

Bericht door buskis » 03 aug 2015 11:42

madcap schreef: want hij is ingenieur en dan moet het wel kloppen.
Ik heb trouwens het idee dat veel mensen in Zweden ,die bv iets kunnen maken van twee wasknijpers, een lucifersdoosje en een elastiekje, zich al gauw ingenjör noemen.

Maar het woord zegt het al ¨ ingen-gör¨

Snöskoter

Bericht door Snöskoter » 03 aug 2015 17:35

Ik heb dan toch echt een paperclip en aan zakmes nodig...

Plaats reactie