Zweden reis - 1 foto per dag

De plaats voor foto's van Zweden.

Moderator: Redactie ZwedenWeb

Forumregels
Het plaatsen van nieuwe berichten op het ZwedenWeb forum is niet langer mogelijk. Omdat het forum veel, nog steeds waardevolle, informatie bevat, is het nog steeds mogelijk om oude berichten te lezen.
Let op: Informatie in berichten kan verouderd en/of onjuist zijn. De Zwedenweb website, https://www.zwedenweb.com wordt nog steeds actief onderhouden en daar vind je dan ook up-to-date informatie over Zweden.
solvik
Hoogleraar Zwedologie
Hoogleraar Zwedologie

Re: Zweden reis - 1 foto per dag

Bericht door solvik » 24 sep 2014 21:19

Dat moge dan wel zo zijn maar de zeggenskracht van deze foto wordt er absoluut anders door...als deze teksten niet op deze plaats te zien waren..
Een foto vertelt iets en dat doet deze foto, mooi of niet. Een fotograaf registreert en laat je iets beleven door zijn kijk op de zaak, naar mijn mening.
Mooie foto's, bedankt dat je ons mee laat kijken.

buskis

Bericht door buskis » 25 sep 2014 10:28

In dit geval erg funktioneel die graffiti want de zwarte afgebladderde sockel valt hierdoor wat minder op :wink:

BramH

Bericht door BramH » 25 sep 2014 21:33

Hoi hoi, even voor de duidelijkheid, ben ik ook zeker geen fan van graffiti op dit soort plekken, maar vind ik het wel weer leuk om ook dat op de foto te krijgen. Het is tenslotte zoals het er uitzag toen ik er was. :)
In Umea en thuis in de buurt ook wel eens een aantal reeksen geschoten met alleen graffiti.

Afbeelding

Snöskoter

Bericht door Snöskoter » 01 okt 2014 19:54

Apart.

madcap

Bericht door madcap » 03 okt 2014 22:02

buskis schreef:In dit geval erg funktioneel die graffiti want de zwarte afgebladderde sockel valt hierdoor wat minder op :wink:
Dat krijg je met al die urine...

Plaats reactie